Dag 30, 31&32: Phoenix - Amsterdam

26 september 2018 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag spenderen wij onze laatste dag en nacht in Scottsdale, een stad in de agglomeratie Phoenix. Scottsdale wordt het Beverly Hills van Phoenix genoemd en ook wel Western’s most West Town. Dat laatste kunnen wij over meepraten vanwege de country-sfeer die aanwezig is in het oude deel van het centrum.

Voordat wij aankomen dient eerst nog ons kleine huis van de afgelopen maand ingeleverd te worden. Inmiddels hebben wij toch een soort haat-liefde verhouding ontwikkeld met het kleine campertje en afscheid nemen is natuurlijk nooit leuk! Ook de camper heeft het er zwaar mee.

Gelukkig krijgen wij nog wat compensatie voor het lekkende dak zodat wij de taxi naar ons hotel kunnen betalen ;)

Omdat de aankomst bij het hotel wat vroeg is gaan we de middag nog even Scottsdale in. Het is hier strontjeheet en door het slenteren in de warmte worden we wat flauw. Nog even relaxen in de hotelkamer, die overigens groter dan ons huis is. Hierna nog even chique dineren bij de plaatselijke hamburgertent.

Het is behoorlijk wennen om weer in een normaal bed te slapen in het hotel.

Inmiddels zijn wij door de zeer strenge douane in Phoenix. Over anderhalf uur vliegen wij naar Chicago en van daaruit door naar Amsterdam (geplande aankomsttijd donderdag 27 september 9:20).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annie Verhaaf:
    26 september 2018
    En dan zeggen we morgen welkom thuis
  2. Karel en Dinie:
    Goede reis toegewenst
  3. M.Roufs:
    26 september 2018
    goede vlucht en tot ziens