Dag 3: Chatsworth - West Memphis, Arkansas

29 augustus 2018 - West Memphis, Arkansas, Verenigde Staten

Vannacht werden we gewekt door regen dat dwars door ons camperdak heen kwam. Hierdoor een erg beroerde nacht gehad. Het regende en onweerde de volgende ochtend ook keihard in Fort Mountain State Park. Tussen de buien door snel de camper afgekoppeld van stroom en water en de weg op.

Bij de dichtstbijzijnde benzinestation geprobeerd te bellen naar de camperverhuurder, maar meerdere kleine benzinestations worden hier gerund door Pakistanen / Indiërs die nauwelijks Engels spreken.

Wel konden we hier een rolletje ducktape krijgen, waardoor we geprobeerd hebben ons dakje vakkundig te repareren.

Vanwege de grote rijafstanden hebben wij besloten Nashville te skippen en zover mogelijk te rijden richting Mena, Arkansas. De plaats waar Amarins een jaar heeft gewoond. Wij zijn gekomen tot aan West Memphis, Arkansas dat aan de Mississippi ligt (jawel, met 4x de S).

Hopen dat wij vandaag wat beter geholpen worden door de camperverhuurder, zodat wij zonder regenstress verder kunnen!